четверг, 23 мая 2013 г.

How Psyduck and Slowpoke planned their vacation


Psyduck: Mi-am amintit ce am visat!
Slowpoke: Ia spune!
Psyduck: Tu mi-ai adus nuci, noi ne țineam de mînuță, ne uitam la “Брат 2” și mîncam nuci.
Slowpoke: Nucile erau grecești?
Psyduck: Da! Și parcă ești poșlîi? La ce a venit intrebarea dată?
Slowpoke: Întrebarea a fost dată, că în caz că nucile sînt de pădure, reiese că noi ne aflam în afara Moldovei.
Psyduck: Da' ce, vrei să mă duci în Tibet? Ori care-i diferența, eram noi în Moldova sau nu?
Slowpoke: Da' dacă visul a fost ca dejavu ori o preîntîmpinare?
Psyduck: Nu cred.
Slowpoke: Asta o să se întîmple în orice caz, pur și simplu în momentul cînd o să se  întimple tu o să uiți că ai avut așa vis.
Psyduck: Bun, atunci am să te iau la mare în pădure și am să te hrănesc cu nuci; satisfăcut?
Slowpoke: O să mergem în pădure la mare?
Psyduck: La mare în pădure.
Slowpoke: Adică pădurea o să fie în mare?
Psyduck: Nucile erau grecești măi!
Psyduck: Pădurea o să fie undeva pe lîngă mare.
Slowpoke: Înseamnă că o să ne aflăm în Grecia.
Psyduck: Bleadi, dacă era să fie o insulă pe mare cu copaci, era să fie padure pe mare.

Slowpoke: Înseamnă că totuși în Grecia.
Psyduck: Înseamnă că da. Amu hai, îndeplinește-mi visul.
Slowpoke: Stai numai să cumpăr bilete spre insula unde pădurea e mare și deasă.
Psyduck: Da, numai nu uita.
Slowpoke: O să-mi fac o notiță în agenduță.
Psyduck: Da, fă-ți o notiță în agenduță, găsește-ți o agenduță microscopică și fă acolo o notiță microscopică, și pe ultima foiță scrie „With love, Slowepoke”.
Psyduck: Și leagă de el un magnetofon cu cîntecul „I will always love you” al lui Whitney Houston.
Slowpoke: Micro-Calendar cu breloc în magnetofon?
Psyduck: Și după cîntecul acesta trebuie să apară glasurile din Titanic, tipo
-Я тону фа!
-Да тони Лео, я тебя всеравно люблю! даже если ты сдохнешь, место на деревяшке только одно…. gtfo!

Slowpoke:   :okayman:
Psyduck: :*

Комментариев нет:

Отправить комментарий